تازه های دنیای دیجیتال

پورت عیب یابی در ساعت هوشمند اپل

حذف پورت عیب یابی مخفی در ساعت های هوشمند سری 7 اپل

پورت عیب یابی مخفی اپل قسمتی معمایی از سری پوشیدنی ها است. که از سری اول تا الان وجود داشته است.

ولی سری جدید 7 رسما اعلام کرد که پورت 6 پین را به صورت کاملا حذف میکند.

MacRumors اولین جایی بود که عدم وجود پورت را مشاهده کرد و آن را بیان کرد. در سری 7 ساعت اپل هنگامی که بند پایینی را جدا میکنید، میتوانید ببینید که جایگاه و پورت مخفی دیگر وجود ندارد.

سوراخ دایره ای کوچک روی ساعت هوشمند اپل

هدف اولیه پورت عیب یابی

این پورت که هدف آن عیب یابی بود، به صورت رسمی در مستندات و وبسایت اپل تایید نشده بود. ولی این پورت تشخیصی به صورت خلاصه به احتمال گسترش ساعت های اپل توسط لوازم جانبی سخت افزاری اشاره میکرد.

معروف ترین آنها Reserve Strap بود که قصد داشت از پورت برای طولانی تر کردن عمر باتری های ساعت های اپل استفاده کند. به این صورت که باتری های اضافی در بندهای خاصی تعبیه می شد و مستقیما در پورت عیب یابی جای می گرفت.

درواقع این پورت شارژ سریعتری نیز نسبت به کابل مغناطیسی خود اپل پیشنهاد میدهد.

متاسفانه اپل خیلی سریع این قابلیت و Reserve Strap (همچنین هر نوع تلاش دیگری برای استفاده از جایگاه خالی پورت) را بلاک کرد.

البته که اپل هنوز به راهی برای عیب یابی روی ساعت های اپل نیاز دارد. و به نظر می رسد که پورت معمایی اش قرار است با یک ماژول 60.5 گیگاهرتز وایرلس معمایی دیگر جایگزین شود. که با داک مغناطیسی جفت می شود و میتواند یک سری اطلاعات را برای استفاده داخلی انتقال دهد.

این داستان باعث شد به این فکر بیفتیم که شاید اپل میخواهد از ساعت های اپل سری 7 به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده کند. و درآینده آیفون هایی بدون پورت بسازد و همان تکنولوژی را برای انتقال داده به کامپیوتر نیز استفاده کند.

ولی اگر پورت های عیب یابی بی خاصیت چیزی به ما یاد داده باشند، این است که هیچ هدف خاص یا کاربردی برای ابزار تشخیصی اختصاص وجود ندارد.

منبع : سایت Verdge

قدیمی تر

هاب چیست؟

جدیدتر

گوگل اِستِدیا چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری
دسته بندی های محصول
دنبال کردن: